ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

Putnik - Hor Hazreti Hamza i Elvira


Gledala sam sunce i nebo plavo

More Tvoje slatko i slano

Tražila sam način da Ti se približim

Na svemu ovom duboko zahvalim

 

Rekoše mi da je srce ključ života

Da je u njemu potraga svaka

Razum Te traži al srce nalazi

Dozvoli da Te nađem Ya Rabbi

 

Subhanallah Kerimallah

Na putu Ahmeda eh da smo prašina

Subhanallah Kerimallah

Jako je ptica ova putnik postala

Subhanallah Kerimallah

Iz oka rijeke teku danima

Zbog Ahmeda

 

Putnika svakog Ti zoveš Sebi

Olakšaj na Rabbi put ka Tebi

Sunce što sija ni trunka nije

Milosti koja putnika grije

 

Putujemo Tebi u tišini noći

Tražimo Te mi u šapatu sna

Za Tebe naša srca čistimo

Milosti Tvojoj nebom letimo

 

Subhanallah Kerimallah

Na putu Ahmeda eh da smo prašina

Subhanallah Kerimallah

Jako je ptica ova putnik postala

Subhanallah Kerimallah

Iz oka rijeke teku danima

Zbog Ahmeda.

 

Na putu sam blag

Tvome putu Mustafa

Boga molim da

Na njemu me sačuva

 

Subhanallah Kerimallah

Na putu Ahmeda eh da smo prašina

Subhanallah Kerimallah

Jako je ptica ova putnik postala

Subhanallah Kerimallah

Iz oka rijeke teku danima

Zbog Ahmeda.




Nema komentara:

Objavi komentar