nedjelja, 18. kolovoza 2013.

Mati, mati, mati (Kasida o majci)

Ko to tako njezno rukom me miluje, ko mi toplom rukom celo dodiruje?
To je moja majka, nego ko bi drugi. Oci su joj placne kad sam ja u tugi.
Svoje oci hrani kada me pogleda. Sladje su joj rijeci nego sat od meda.

Radosti je puna kada gleda mene. Vesele su tada divne oci njene.
Kraj postelje moje cesto nocu stoji, pokriva me njezno sve se za me boji.
Sve cujem uzdahe njenih toplih grudi. Poljubcima njeznim iz sna me probudi.

Mozel' neko drugi, tako njezan biti? Il' ko majka neko mozel' suze liti.
Zasto, dobro dijete, ne mislis o tome. Cini dobro majci ko nikom drugome.
Nemoze se dijete majci oduziti, al za uzvrat moze paznju joj pruziti.

Materinska ljubav suzama se pise. Pola svog zivota majka suze brise.
Kol'ko te je puta majka okupala? Koliko te puta mlijekom nahranila?
Zar se ta dobrota zaboravit smije? Ko to zaboravi on i covjek nije!

Kol'ko briga strpljen kroz srce joj prodje, dok ljubimce njeno iz skole joj dodje.
Kol'ko toplih suza po jastuku padne? Majka cesto place dok zora ne svane.
Kol'ko nasih majki tezak zivot vodi?! Kakve smrtne brige dok se dijete rodi...

I najtezi poso radila je mati, samo da bi mogla djeci kruha dati.
Kad su djeca sretna, sretna je i mati. Za srecu ce, dijete, sebe zrtvovati.
Svi smo majci duzni paznjom uzvratiti, ma gdje da smo bili majci navratiti!

Radovat se znade svaka nasa mati, kad joj milo cedo za Kur'an prihvati!
Kakav divan osmijeh na licu se vidi, kad se radi dijete nemora da stidi.
Sve dok imas majku imas i radosti, a kad majka umre vidjet ces zalosti!

Niko kao majka nevoli te tako, poslije njene smrti zaplakat ces jako...
Malo, posve malo, na majke mislimo. Propustimo mnogi da se oduzimo!
Svako od nas gorko jednom ce se kajat', tuzan kraj mezara zamisljen ce stajat.

Nemoj grubim glasom sa majkom zboriti! Tiho, posve tiho, trebas govoriti.
Svojoj dobroj majci njezno se obracaj. Cesto majci svojoj jutrom se navracaj.
Mati, mati, mati ja ti ruke ljubim, nikada te necu iz srca da gubim!
Tvoje mlijkeo mati ja u sebi nosim, s tobom cu se majko uvijek da ponosim!!!


1 komentar: