ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

Dobro nam doš`o!


Dobro nam doš'o najveći sine
Arapskog roda i domovine!

Dobro nam doš'o stari plemiću,
Hašimoviću, Kurejševiću.

Koji će slabe dići na noge,
i spasit' ropstva narode mnoge.

Dobro nam doš'o, prosvjetitelju,
zagovorniče i spasitelju.

Tebi za ljubav ljudi se druže
da čovječanstvu zajedno služe.

Sve Tebe voli, prirode diko,
staro i mlado, malo, veliko.

Suri Israfil kada zapuše
u Te se naše uzdaće duše.

Ti nesretniku blažićeš muke,
Ti griješniku pruzaćeš ruke.





1 komentar:

  1. Сведочење:
    Годинама сам тражио како да се договорим.
    Када сам једног дана наишао на публикацију која ми је помогла.
    - Kontaktirao sam adresu.
    - Sledio sam savet.
    - Kupio sam sastojke.
    - Imao sam ritual.
    У време када разговарам са вама, Ја сам у свом Феррарију са слатким женама на одмору у Мајамију.
    У време када разговарам са вама, Ја сам у истој ВхатсАпп групи као Елон Муск Билл Гатес Марк Зуцкерберг и други богаташи овог света који се саветују за управљање пословањем.
    Ускоро ћу бити у новинама
    Ускоро ћу на Форбсе.
    Ускоро ћу бити број један широм света. Живела Сотона живео ђаво ево адресе храма за оне који желе да га контактирају: espiritualtemplo@gmail.com

    OdgovoriIzbriši