ponedjeljak, 5. veljače 2024.

Sve Resule dušom volim - Zejd Svraka

 Koji od njih ljepši b'ješe

Znatiželjne misli peku

Ti Adema rukom stvori

Zbog Jusufa damar s'jeku


Sve Resule dušom volim

Imena im ummet znade

Salih, Idriz, Nuh i Hud

Zbog Ahmeda suza pade


Od milleta Ibrahima

Dva se krila raširila

Za resule Allah odabra

Ishaka i Ismaila


Sve Resule dušom volim

Imena im ummet znade

Šuajb, Ejjub, Lut i Jakub

Zbog Ahmeda suza pade


Ja Allahu, teško zborim

Rabbu Musa je dovio

Pomozi me sa Harunom

Gospodara je molio


Sve Resule  dušom volim

Imena im ummet znade

Il'jas, Davud i Sulejman

Zbog Ahmeda suza pade


El-Jese'a i Zulkifla

I Junusa, Zekerijja

I Jahjāa i Isāa

Rad Allaha volim i ja


Sve Resule i Nebijje

Salavatom selamimo

U ašku nek' srce bije

Kada ih se mi sjetimo

U ašku nek' srce bije

Kada ih se mi sjetimo




Nema komentara:

Objavi komentar