ponedjeljak, 5. veljače 2024.

Ilahija Porodica - Šejma Mehić


Kada jedno ime kaže

Zadrhte mi usne same

Ah, ja Rabbi Gospodaru

Šta bih ja bez moje Mame?!


Majka, majka, majka, otac,

Naš Pejgamber tako kaže

Vallahi ja ne znam reći,

Koje mi je od njih draže!?


Ako dušu tuga slama, 

Tu je Babo, tu je Mama 

Kad je suza na mom licu,

Imam c'jelu porodicu

Moj su behar i ašlama,

Moj Babo i moja Mama

Svaka suza radosnica

To je moja porodica


Brat i sestra dva su krila,

Sa kojima mirno letim, 

Dva su d'jela moga srca

Dovom ih se uv'jek sjetim.


„Ja Rahmanu, Ti mi čuvaj,

Porodicu moju c'jelu“ !

Sve šapućem halis dovu,

kada liježem u postelju. 


Ako dušu tuga slama, 

Tu je Babo, tu je Mama 

Kad je suza na mom licu,

Imam c'jelu porodicu

Moj su behar i ašlama,

Moj Babo i moja Mama

Svaka suza radosnica

To je moja porodica





Nema komentara:

Objavi komentar