ponedjeljak, 5. veljače 2024.

Svadbena kasida: ŠEJMA & ZEJD


 Našu radost hej dostovi

Mi djelimo danas s vama.

Čamac sreće nek zaplovi

Zaljubljenim obalama.


Šta li je to ljubav prava

Gdje to živi vječna sreća?

Onaj ko te stvarno voli

Na Rabba te podsjeća.


Refren :


"Ja Wedudu" tiho šapćemo

i dlanove Tebi pružamo

Za bereket dove učimo

I od Tebe sreću tražimo.


"Ja Wedudu" tiho šapćemo

i dlanove Tebi pružamo

Brak je dio lijepog sunneta 

Zaljubljenim put do Dzenneta.



Onaj Koji ljubav stvori

Ah kako li tek On voli.

Milost, Rahmet nam poklanja

Srce koje aškom sanja!


Halal ljubav - slatka voda

Lice mije, žeđ ugasi

Kao kiša blagorodna

Srca smiri, duše spasi ! 


Refren :


"Ja Wedudu" tiho šapćemo

i dlanove Tebi pružamo

Za bereket dove učimo

I od Tebe sreću tražimo.


"Ja Wedudu" tiho šapćemo

i dlanove Tebi pružamo

Brak je dio lijepog sunneta 

Zaljubljenim put do Dzenneta.




Nema komentara:

Objavi komentar