četvrtak, 20. veljače 2020.

HOR MEDZLISA ISLAMSKE ZAJEDNICE SARAJEVO - Moj je Bajram tuzan ves'o


Moj je Bajram tužan-ves'o,
gorko šerbe danas pijem:
draga duša moje duše
sa mnom više ovdje nije.

Al' kad čujem tekbir-tehlil
i pogledam na džamije,
usamljeno srce moje
ni tužno ni mračno nije!

Ref.:

Hasbi Rabbi džellallah
ma fi kalbi gajrullah
Nur Muhammed sallallah
la ilahe illallah.

Preda mnom je Bajram novi,
edžel-ptica ezan uči.
Dva ćefina spremljena su,
haljine u novoj kući.

Ref.:

Hasbi Rabbi džellallah
ma fi kalbi gajrullah
Nur Muhammed sallallah
la ilahe illallah.

Na to šerbe bez čemera
bajramluk sam ponijela...
Jedan nosim, drugi čekam
kad te tamo budem srela..


Ref.:

Hasbi Rabbi džellallah
ma fi kalbi gajrullah
Nur Muhammed sallallah
la ilahe illallah.

Nema komentara:

Objavi komentar