ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.

Hendeci krvi

Hendeci krvi po zemlji mojoj,
Oru rodnu grudu i siju šehide,
Kabur do kabura priča jedan drugom:
Allahovi mi smo!, al' mnogi ne vide!
Mrtva sestra na rukama mojim,
Sklopila okice, te klonule, slabe;
Brat ranjen, za humkom stoji
I čuva tijelo moga mrtvog babe.

O Bosno! O zemljo!
Zovem Te Allahu iz zemlje šehida,
Molim Te za Oprost i za Milost Tvoju;
Vidjeh staru majku kod srušenog zida,
Šap'tala je zadnju želju svoju:
"Ne daj me sine u ruke dušmana,
Pokopaj me pored sestre svoje,
Selam braći od majke umorne,
Birite se!" – to su želje moje.

O Bosno! O zemljo!
Zovem Te Allahu iz prkosne Bosne,
Molim Te za Oprost i za Milost Tvoju;
Evo ja pokopah mrtvu djecu svoju,
Podigoh ih u krvi i znoju.

A sad smo sami u zemlji šehida:
Ja, moj ranjen brat i mnogo mudžahida,
I nikad neću, sve do smrtnog dana,
Napustit' Bosnu, zemlju Ezana!


Nema komentara:

Objavi komentar