ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.

Ebu Bekr Es-siddiq - Fuad Abdullah Seferagić

Tvom imanu ne bi kraja
Ti halifo zlatnog sjaja
Volio te Poslanik!
Ebu Bekr Es-siddiq…
Ebu Bekr Es-siddiq…

Baška selam Allah ti je 
Što 'no džan ti  iman krije, 
Džennet-ruho tvoj je lik! 
Ebu Bekr Es-siddiq... 
Ebu Bekr Es-siddiq…

Pejgamberu za hidžreta 
sam si bio od hizmeta 
Iskren ashab i vjernik 
Ebu Bekr Es-siddiq... 
Ebu Bekr Es-siddiq…

Saruk tvoj se prepoznaje 
Kvasan kraj mu od suza je 
Kad preseli Poslanik! 
Ebu Bekr Es-siddiq…
Ebu Bekr Es-siddiq…

Srca su nam tebe puna
Svih ashaba ti bi kruna
Naših duša uzdanik!
Ebu Bekr Es-siddiq…
Ebu Bekr Es-siddiq…

Annem (Prepjev)
Tvoj lik mi pred oči dođe,
sjeti na r'ječi voljenog dosta,
halju, koju si nosila, na grudi stegnuh;
majčice mila, željan te osta'...

Uspavanke tvoje sanak mi daše,
"Sinko! Dušo!", r'ječi odgajaše:
noćima si nad bešikom mi bdila,
halal ti majko moja duša bila!

Noćima si nad bešikom mi bdila,
iskreni dost vazda mi bila!

Zar ima neko mom džanu bliži,
od tvoga lika u srcu mome,
zar ima neko na'vom sv'jetu draži,
majčice najmilija čedu svome!

Svu hartiju da ispišem,
mjesto tinte - more da iskapim!
Ne mogu reći r'ječima golim,
koliko te, majko, svim srcem volim.


Nema komentara:

Objavi komentar