subota, 2. ožujka 2024.

Zejd Šoto - Hidžra (tekst)

 

Još jedan suton krovove dira,

drhtavom rukom mujezin stari,

dok zvijezde nižu hidžretske kolone,

pali kandilje na Begovoj munari.


Otvori Bože kapije nura,

Ti si istina samo,

za sve one iz kolone,

koje sam znao, koji su tamo.


Olakšaj Bože puteve Hidžre,

Ti si istina samo,

za sve one iz kolone,

koje sam znao, koji su vamo.


Tespih niže, sjeća se Hidžre,

kroz suze gleda zvijezdano nebo,

koliko zvijezda taman toliko,

noćas Fatiha učit bi trebo.


Otvori Bože kapije nura,

Ti si istina samo,

za sve one iz kolone,

koje sam znao, koji su tamo.


Olakšaj Bože puteve Hidžre,

Ti si istina samo,

za sve one iz kolone,

koje sam znao, koji su vamo.


Prolaze noći, osviču jutra,

ožive slike, nestaje tama,

ispune dušu riječi Poslanika,

ne boj se Allah je s nama.


Otvori Bože kapije nura,

Ti si istina samo,

za sve one iz kolone,

koje sam znao, koji su tamo.


Olakšaj Bože puteve Hidžre,

Ti si istina samo,

za sve one iz kolone,

koje sam znao, koji su vamo.




Nema komentara:

Objavi komentar