subota, 2. ožujka 2024.

Enes Semic - Smrt je gorka čaša

 

Život brzo ide,

kako ga živiš,

da li dobro činiš,

ili griješiš.


Dal te šejtan mami,

pa da griješiš,

ili dobro činiš,

da mu prkosiš.


Smrt je gorka čaša,

nasuta stoji,

kada dođe vrijeme,

pit ćemo je svi.


Istina je prava,

dunjaluk svijeta,

sam je Allah viječan,

smrtnici smo mi.


Sve što činiš javno,

il u mislima,

sve to Allah vidi,

za to se stidi.


Dobro čuvaj jezik,

pazi šta zboriš,

čuvaj dobra djela,

ostat ćeš bez njih.


Smrt je gorka čaša,

nasuta stoji,

kada dođe vrijeme,

pit ćemo je svi.


Istina je prava,

dunjaluk svijeta,

sam je Allah viječan,

smrtnici smo mi.


Kada popijemo,

smrtnu čašu mi,

mnogi će se kajat,

zbog grijeha svih.


Kajanju je kasno,

kad se preseli,

zato brate, sestro,

tobe dođi ti.


Smrt je gorka čaša,

nasuta stoji,

kada dođe vrijeme,

pit ćemo je svi.


Istina je prava,

dunjaluk svijeta,

sam je Allah viječan,

smrtnici smo mi.


Na Sudnjemu danu,

kad svi dođemo,

stat ćemo pred Rabba,

da nam sudi On.


Odgovoran bit ćeš,

sve što uradiš,

dobro ili loše,

sve ćeš da vidiš.


Smrt je gorka čaša,

nasuta stoji,

kada dođe vrijeme,

pit ćemo je svi.


Istina je prava,

dunjaluk svijeta,

sam je Allah viječan,

smrtnici smo mi.




Nema komentara:

Objavi komentar