subota, 10. veljače 2024.

Hor Sejfullah – Krug (tekst)


 Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


 Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


Gledao sam staze

Kojim zv'jezde gaze

Iznad moje glave


Gledao sam staze

Kojim zv'jezde gaze

Iznad moje glave


Gledao sam boje

U kojim se roje

Žute, bjele, plave 


Gledao sam boje

U kojim se roje

Žute, bjele, plave 


Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


I čitavo nebo 

Kao jedno tjelo

Osjetih u sebi


I čitavo nebo 

Kao jedno tjelo

Osjetih u sebi


I nebo mračno 

I mjesec žut

U mom bolu

 nađoše svoj put 


I nebo mračno 

I mjesec žut

U mom bolu

 nađoše svoj put 


Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


Razum mi se povi

Kao plamen svijeće 

I poče u krug da se kreće


Razum mi se povi

Kao plamen svijeće 

I poče u krug da se kreće


Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr


Rabbi Yessir  la Tuassir 

Rabbi Temmim Bil Hayr




Nema komentara:

Objavi komentar