nedjelja, 31. ožujka 2013.

Rastanak - Gazali

Reci braci koja me vidjese mrtvoga
pa su iz zalosti zaplakali,
smatrate li da sam ja vas mrtvac?

Nisam,
ja sam u berzahu a ovo je moje tijelo,
bilo je moja odjeca i kuca,
ja sam vrabac a ovo je bio moj kavez,
odletio sam a ono je ostalo kao zalog,
bio sam kao biser iz skoljke,
bio sam radi ispita,
pa sam se oslobodio.

Hvala Allahu koji me je toga oslobodio,
i na casnom mjestu mi kucu sagradio
Do danas sam bio mrtvac medju vama,
a sada sam ziv i skino sam cefine.

Ja danas govorim sa melekima,
a moja dusa gleda Gospodara.
Otisao sam i ostavio vas,
nisam zadovoljan da vasa kuca bude moj dom.

Nesmatrajte smrtni cas smrcu,
ona je kao zivot
i prizeljkivani cilj,
zato neka vas ne strasi njen napad,
ona nije nista do li
prelazak iz zivota u zivot.


Ebu Hamid El-Gazali

Nema komentara:

Objavi komentar