četvrtak, 30. kolovoza 2012.

KAD JA POĐOH UI DŽAMIJU


Kad ja pođoh u džamiju – La ilahe illallah
U džamiju klanjat sabah – La ilahe illallah
Sretne mene naš Pejgamber – La ilahe illallah
Naš Pejgamber – naš Muhammed – La ilahe illallah
Gdje me srete, tu mi reče – La ilahe illallah
Da pogledam po Džennetu – La ilahe illallah
Ja pogledah po Džennetu – La ilahe illallah
U Džennetu jedna bašča – La ilahe illallah
Ime joj je Havaz-bašča – La ilahe illallah
U toj bašči jedno drvo – La ilahe illallah
Ime mu je Tuba-drvo – La ilahe illallah
Pod njim sjede tri džemata – La ilahe illallah
Jedan džemat sve džometi – La ilahe illallah
Drugi džemat sve šehiti – La ilahe illallah
Treći džemat sitne djece – La ilahe illallah
Sitne djece iz mekteba – La ilahe illallah
Oni toče Kevser-vodu – La ilahe illallah
Njome poje svoje majke – La ilahe illallah
Svoje majke i babajke – La ilahe illallah




Nema komentara:

Objavi komentar