subota, 28. srpnja 2012.

Senad Podojak - Na tenesiru


Prođe dunjaluk, ko` behar s proljeća,

u  čemu je bila, na njem sreća,

svaka radost na njem,prolazna je,

sem Allaha ništa ne ostaje.

 

Kada svoje ruke sklopim jadan,

s čim ću tebi Bože poći tada,

samo vjera u Tebe je dobra,

mesema je tenešira moga. 2x

 

Kada ugledam svoj strašni Džehennem,

od njega Bože ti sačuvaj mene. 2x

 

Kada svoje ruke sklopim jadan,

svaki džunah tek ću vidjeti tada,

ko planina svaki težak mi je,

valja s njima do Sirat ćuprije.

 

Kad ugledam sebe u bostalu,

u ćefima na novom bajrahu,

šućurat ću na Tvojoj milosti,

što me spasi što će me ugostit. 2x

 

Kad ugledam svoj strašni Džehennem,

od njega Bože ti sačuvaj mene. 2x


Kad ugledam svoj strašni Džehennem,

od njega Bože ti sačuvaj mene. 2x


(Izvinjavam se za eventualne greške i nedostatke)




Nema komentara:

Objavi komentar