srijeda, 7. veljače 2024.

YA 'AYNI | Ahmed Alili - Zjenico očna moj Resule

 Zjenico očna moj Resule,

Nurom obasjavaš svjetove,

Jedan sam kandilj Tvoje vjere,

Što sija za Te Muhammede, ja Ajni,

Što sija za Te Muhammede.


Sa Tvojim Nurom sve započe,

Sedam nebesa Te svjedoče,

Osamnest hiljada svjetova,

Na Tvome Biću se okreće, ja Ajni,

Na Tvome biću se okreće.


Resulu svakom Ti si radost,

Insanu, Džanu, svemu si Dost,

I meni sitnom, nek se znade,

Sav moj si ponos, Muhammede, ja Ajni,

Sav moj si ponos, Muhammede.


Blago li svima Tvog Ummeta,

Što lete glasu s minareta,

S tobom kad dođu pred Rabba,

Bit će bez tuge i jada, ja Ajni,

Bit će bez tuge i jada.


Od kad mi majka povoj steže,

I nježnim p'jevom san naveže,

S usana njenih čuh Ti ime,

I zavoljeh Te, Muhammede, ja Ajni,

I zavoljeh Te Muhammede.


O Nuru prvih i posljednjih,

Kad Mizan pođe sve da mjeri,

Kandilju ovom što gori,

Šefa'at svoj Ti udijeli, ja Ajni,

Šefa'at svoj Ti udijeli.


I sestri mojoj jedinoj,

I braći mojoj mlađahnoj,

Što salavatom Te ljube,

Daj im sa Tvoga Havda vode, ja Ajni,

Daj im sa Tvoga Havda vode.


I oca moga i majku,

Ti primi u svoju halku,

Iz naših grla zvone kajde,

O naša Diko, Muhammede, ja Ajni,

O naša Diko, Muhammede.




Nema komentara:

Objavi komentar