subota, 21. srpnja 2012.

Majci i ocu


Skrusen tebi ja se molim
za tvoj halal majko mila
osjecam se duznim tebi
za sve sto si ucinila.

Ja sam jeo a ti gladna,
Ja sam pio a ti zedna,
Ja spavao a ti budna,
Ja zaplacem a ti tuzna.

Za svu milost u zivotu
neizmerno tebi hvala...

Znam da kljuc od dzeneta
je samo u tvojim rukama...

Znam da kljuc od dzeneta je
samo u tvojim rukama...

Tebi skrusen ja se molim
Za tvoj halal oce dragi...
Sto ti bjese drugaciji
nego sto je otac svaki...

Ja zaplacem ti tugujes,
Ja pozelim ti donese,
Blagim glasom ti govoris...

Ja pogrjesim ti oprostis
za svu milost u zivotu
neizmjerno tebi hvala..

Znam da vrata od dzeneta
stoje u tvojim rukama...

Znam da vrata od dzeneta
stoje u tvojim rukama...

Nek je allah zadovoljan
s tobom majko oce dragi,
nek vam grjehe sve oprosti,
nek vam dzenet on podari,
nek vam grjehe sve oprosti,
nek vam dzenet on podari.




Nema komentara:

Objavi komentar